کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9181 | مشاهده و دانلود: 739003711 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/22 | اعضاء: 316585 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به نکاتی در مورد شبکه ملی اطلاعات یا اینترنت ملی اشاره کرده‌ که جای تامل فراوان دارد.

به گزارش سافت گذر به نقل از همشهری آنلاین؛ حکیم جوادی گفته که فاز اول اینترنت ملی فعلا برای کاربران دولتی و شبکه‌های اختصاصی تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود اما این به این معنی نیست که ما بخواهیم اینترنت را کاملا قطع کنیم.همچنین وی با اشاره به اینکه جداسازی شبکه اینترنت از شبکه ملی اینترنت برای کاربران نامحسوس خواهد بود و این موضوع ربطی به آنان ندارد، تاکید کرده: چنانچه موضوع کاربر مربوط به سایت‌های خارج از کشور باشد با سرعت‌های تعریف‌شده برای اینترنت خارجی نیاز خود را تامین می‌کند.

با دقت در عبارات گفته شده بالا می‌توان دریافت که قطعا کاربری اینترنت برای عموم کاربران محدود شده و دسترسی به این شبکه احتمالا با مواردی از جمله کندی سرعت یا پرداخت هزینه جداگانه همراه خواهد بود، زیرا آقای حکیم جوادی اشاره کرده: هر کاربری که امروز از طریق شرکت‌های اینترنتی دسترسی دارد با قراردادی که با آن شرکت سرویس‌دهنده دارد می‌تواند همزمان هم دسترسی اینترنت و هم شبکه ملی اطلاعات را با سرعت و کیفیت مطرح شده داشته باشد.

دقیقا همین کلمات و عبارات است که باید نگران آنها باشیم، زیرا تاکید غیرمستقیم بر مواردی همچون سرعت و کیفیت و مراجعه به سوابق امر ما را مطمئن می‌سازد که در این موارد تصمیماتی گرفته شده که قرار نیست در مورد آنها با شفافیت سخن گفته شود.

از آنجا که در حال حاضر اینترنت به بستر اصلی بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده و حجم عمده‌ای از فضای میزبانی تحت وب نیز در خارج از کشور است، آیا نباید در مورد تصمیماتی که در این خصوص گرفته می‌شود و بر فضای کسب و کار عده زیادی از فعالان بخش خصوصی تاثیر می‌گذارد، اطلاع‌رسانی کرد؟اطلاع‌رسانی قطره‌چکانی یا قراردادن کاربران در عمل انجام‌شده هم البته یکی از راه‌های اطلاع‌رسانی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8773 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: hamshahrionline.ir تاریخ خبر: 1391/02/05 تعداد مشاهده: 2589
سافت گذر
نظرات بینندگان

یکی مثل دیگرون 1391/02/05 17:17
کی به فکر مردم بودن که این بار باشن. فقط سیست خارجی که توی اون هم مشکل دارن
تازه چاه نفت هم که پیدا کردن گاومون زائیده!!!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
مانا 1391/02/05 17:01
با سلام. من مدتی با کندی شدید اینترنت 512 خودم مواجح شدم. بعد از پرسش از شرکت خدمات دهندم (شرکت شاتل) موضوع رو پیگیر شدم که جواب بسیار عجیبی شنیدم. این شرکت عنوان کرده طبق اعلام سازمان تنظیم و مقررات ما می تونیم اینترنت رو با تقسیم 1 به 10 عرضه کنیم که سرعت اینترنت من معادل 3K بر ثانیه شده (بروز رسانی ویروس کش NOD با چنین سرعتی حدود 1:45 تا حدود 3 ساعت برحسب قطعی و سرعت در حد کیلو بیت دقیقه زمان دانلود اون هست). این درحالیه که هزینه دریافتی از من برای اینترنت 512 با سرعت 80K پرداخت شده. شرکت شاتل اعلام کرده این اجازه نامه ای هست که ما می تونیم ازش در 24 ساعت شبانه روز و برای تمامی کاربران استفاده کنیم و این یک اجازه نامه رسمی و برای تمام شرکتهاست. نمی دونم اسم چنین قانونی رو چی میشه گذاشت ولی با این قوانین باید فاتحه اینترنت و خوند هرچند با لبخندهای معنادار و همیشگی مجریان امر مبنی بر ارائه اینترنت پرسرعت چیزی جز عصبانیت برای استفاده کنندگان باقی نمونده. اگر کسی اطلاع دقیقی داره خواهش میکنم اطلاع رسانی کنه که چنین قانونی وجود داره واگر هست تکلیف هزینه چی میشه (من متنی رو که چند هفته قبل به عنوان استفتا از مراجع در مورد کم فروشی اینترنت بود رو هم نشون دادم بهشون ولی گفتن این دلیل نمیشه و ملاک ما سازمان تنظیم مقررات هست)